Ontvangstproblemen kunnen ontstaan door verouderde snoertjes of onjuiste aansluitingen binnenshuis. Is dat bij u het geval, dan is het raadzaam om in huis eerst te zorgen voor juiste bedrading en aansluitingen. Kijk ook eens op www.kabelkeur.nl hier vindt u informatie over de meest voorkomende oorzaken van storing binnenshuis en de bijbehorende oplossing. Soms is een storing eenvoudig op te lossen door de stroomstekker van de digitale ontvanger uit het stopcontact te nemen en deze na 10 seconden weer terug te plaatsen in het stopcontact. Het helpt ook vaak om de digitale ontvanger eens opnieuw te programmeren.


Wanneer de storing blijft bestaan kunt u contact opnemen met onze servicedienst. Deze dienst is 7 dagen per week van 08.30 uur tot 22.00 uur telefonisch te bereiken op 0182- 585 555. Via Uw Rekam is het ook mogelijk om uw storing middels een online formulier te melden (zie online formulieren). Ook kunt u 24 uur per dag uw melding doorgeven via onze website www.rekamverbindt.nl/service.